Reklamacje i zwroty
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość naszych produktów i usług. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, masz możliwość zgłoszenia reklamacji w prosty i przejrzysty sposób.
Sposoby zgłaszania reklamacji
-
Poprzez konto klienta
- Zaloguj się na swoje konto na stronie sadowniczy.pl.
- Wybierz zakładkę Twoje reklamacje i postępuj zgodnie z instrukcjami:
- Wybierz numer zamówienia i produkt, którego dotyczy reklamacja.
- Opisz szczegóły problemu i załącz dokumentację zdjęciową.
- Wyślij zgłoszenie. O statusie reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową.
-
E-mail
- Wyślij zgłoszenie na adres: biuro@sadowniczy.pl.
- Pamiętaj, aby podać:
- Numer zamówienia,
- Opis niezgodności towaru,
- Zdjęcia ukazujące wadę produktu.
Termin rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od dnia ich zgłoszenia. Prosimy o cierpliwość – dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć jak najszybciej.
Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia bez podawania przyczyny. W tym celu:
- Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia od umowy.
- Wyślij go na adres: biuro@sadowniczy.pl lub dołącz do przesyłki zwrotnej.
- Odeślij produkt na adres: Sadowniczy.pl, Piasecznia 66, 07-420 Kadzidło.
Pamiętaj, że koszty odesłania produktu ponosi kupujący. Zwroty płatności realizujemy w terminie do 14 dni od otrzymania produktu.
Ważne informacje
- Zwroty płatności dokonujemy przy użyciu tej samej metody, co przy pierwotnej transakcji.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Prosimy o staranne zabezpieczenie produktu przed wysyłką.
Pobierz pliki
- Formularz odstąpienia od umowy – Pobierz plik
Jeśli masz dodatkowe pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: biuro@sadowniczy.pl, poprzez czat oraz infolinię pod numerem 29 888 10 11.