Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Szanowni Państwo

Dokładamy wszelkich starań aby jakość naszyk produktów była na jak najwyższym poziomie. Staramy się realizować Państwa zamówienia najlepiej jak potrafimy i najszybciej jak to jest możliwe. Dzięki tym staraniom poziom reklamacji w naszym sklepie ledwie przekracza 1% w ogólnej liczbie zamówień. Tym niemniej zdażają się sytuacje, w których będziecie się Państwo posługiwali poniższymi formularzami. Proszę pamiętać o kilku podstawowych zasadach obowiązujących podczas realizacji zamówień:

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Panstwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na przykład pismo wysłane pocztą na adres Specmajster.pl 07-420 Kadzidło 41 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail naszego sklepu internetowego: reklamacje@sadowniczy.pl (jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

 

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uwaza się za niezawartą, a strony zobowiazane są do zwrotu wzajemnych świadczeń.

Zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu/ów. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu/ów.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zamniejszenie wartości produktów będace wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu nie otrzymania produków i oceny stanu produktów.

Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

Proszę odesłać nam produkty na adres Specmajster.pl 07-420 Kadziło 41, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej w ramach naszego sklepu internetowego rozpoczyna się w przypadkach:

 

  1. w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy,

  2. w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,

  3. w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy,

  4. w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach,

  5. w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części,

  6. w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.

 

 

Zgłoszenie Reklamacji

 

Reklamacje w sklepie Sadowniczy.pl są przyjmowane poprzez każdy kanał komunikacji, którym można złożyć zamówienia. Jednakże czas rozpatrzenia reklamacji jest różny w zależności od sposobu jej złożenia.

a) Reklamacje można składać  poprzez panel użytkownika - Zgodnie z art. 8 ust. 3 odpowiedź uzyskasz do 14 dni.

Zobacz instrukcję wideo jak to zrobić KLIKNIJ TUTAJ 

  • Aby złożyć reklamacje należy zalogować się na swoje konto w sklepie. Jeżeli zapomniałeś hasła do swojego konta, skorzystaj z przypomnienia go, widocznego pod formularzem logowania.
  • Po zalogowaniu przejdź do zakładki „ Twoje konto”, a następnie wybierz opcję „Dodaj reklamację”
  • Wybierz numer zamówienia.
  • Zobaczysz listę produktów które u nas zakupiłeś. Wybierz produkt który chcesz zareklamować, jego ilość, a następnie kliknij „ Reklamuj ten Towar”.
  • Wybierz formę wysłania zamówienia, jednak go nam nie odsyłaj, to my zdecydujemy czy towar trzeba odesłać, czy nie. Zostaniesz o tym poinformowany w wiadomości.
  • Kliknij Przejdź dalej
  • Reklamacja została dodana. W widocznym oknie prosimy o szczegółowe opisanie reklamowanego towaru oraz załączenie zdjęć, następnie ich wysłanie klikając na przycisk wyślij. Odpowiedź uzyskasz w ciągu 14 dni.
  • O statusie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany na maila.
  • Na korespondencję od obsługi sklepu możesz odpowiedzieć przechodząc do głównego panelu swojego konta
  • Klikając w opcję „ Twoje reklamacje”
  • Wybierz numer reklamacji
  • Pamiętaj, na wiadomości dotyczące reklamacji odpowiadamy tylko poprzez widoczny panel korespondencji.

b) Reklamacje złożone droga mailową, telefoniczną, listem, sklep Sadowniczy.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszeń w terminie 21 dni roboczych.

    Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać: numer zamówienia, opis niezgodności towaru, dokumentację zdjęciową, która w wyraźny sposób pokazuje wadę towaru.

 

 

Proszę o korzystanie z systemu reklamacyjnego na Państwa koncie klienta. Poniżej film instruktażowy: 

 

 

pixel