Wysyłka
Koszty wysyłki
Koszty dostawy są zawsze podawane w koszyku po dodaniu produktów. Cena zależy od:
- Wybranej formy dostawy (paczka lub paleta).
- Gabarytów i wagi przesyłki.
- Specyfiki zamówienia (np. podział na różne terminy wysyłki).
- Koszt przesyłki gabarytowej wyceniamy indywidualnie.
Zasady realizacji zamówień
- Zamówienia są realizowane zgodnie z czasem przewidywanym w koszyku.
- Uwaga: W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych (np. przedłużająca się zima, opady deszczu lub śniegu), zastrzegamy sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.
- W pełni sezonu czas realizacji może wydłużyć się o 7-14 dni roboczych.
- Rośliny wczesnowiosenne i późnojesienne mogą być wysyłane w stanie bezlistnym lub przycięte.
- Rośliny kopane z gruntu są wysyłane w stanie uśpienia, bez liści.
Podział zamówień
Zakupione produkty mogą być podzielone na różne terminy wysyłki w zależności od rodzaju roślin, ich gotowości do nasadzeń oraz przypisania do różnych grup logistycznych (magazynów). System automatycznie dzieli zamówienia, a podział ten jest widoczny już w koszyku po dodaniu produktów. Po podziale zamówienia powstaje konieczność wysłania dodatkowych przesyłek, których koszty jedynie częściowo pokrywają klienci (koszt pokazany w koszyku), pozostałą kwotę pokrywa Sadowniczy.pl.
Ważne informacje
- Podana waga paczki jest wagą wolumetryczną, a nie rzeczywistą.
- Rośliny zakupione jesienią mogą być przebarwione, tracić liście, a także wykazywać plamistość spowodowaną różnicami temperatur.
- Rośliny na szkółce przechodzą procesy pielęgnacyjne, dlatego mogą być przycięte.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przyjęcie się, wzrost i ukorzenienie roślin, ponieważ jest to zależne od warunków zewnętrznych oraz pielęgnacji.
Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej
Zakupy realizowane są wyłącznie online. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, jednak istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia przy spełnieniu określonych warunków.
Jeśli wartość zamówienia przekracza 1000 zł i zostało ono opłacone z góry, umożliwiamy odbiór osobisty z naszego magazynu. Należy pamiętać, że nie oferujemy płatności na miejscu – zamówienie musi zostać uregulowane przed odbiorem. Czas potrzebny na kompletację i przygotowanie zamówienia do odbioru wynosi kilka dni roboczych i jest do ustalenia z BOK pod numerem 29 888 10 11.
Darmowa Dostawa Smile
Z radością wprowadzamy do naszego sklepu internetowego opcję Smile, umożliwiającą darmową dostawę dla zamówień powyżej 70 zł! Dzięki tej funkcji możesz cieszyć się jeszcze wygodniejszymi zakupami i zaoszczędzić na kosztach wysyłki.
Jak działa Smile?
Smile pozwala Ci skorzystać z darmowej dostawy do:
- Paczkomatów InPost,
- Automatów paczkowych.
Wystarczy, że dokonasz zakupów o wartości minimum 70 zł, wybierając produkty dostępne z magazynów M10, M11 lub M5. Wśród nich znajdziesz m.in.:
- Sadzonki truskawek frigo,
- Sadzonki szparagów,
- Nasiona,
- Środki ochrony roślin,
- Byliny.
To idealna okazja, aby zaopatrzyć się w potrzebne produkty i cieszyć się darmową wysyłką!
Jak aktywować darmową dostawę Smile?
- Dodaj produkty z odpowiednich magazynów (M10, M11, M5) do koszyka.
- Upewnij się, że łączna wartość zamówienia wynosi co najmniej 70 zł.
- Wybierz formę dostawy objętą programem Smile, a system automatycznie naliczy darmową wysyłkę.
Ciesz się oszczędnościami i wygodą zakupów online w naszym sklepie!
Wysyłka Międzynarodowa
Z radością informujemy, że realizujemy wysyłkę zamówień do krajów członkowskich Unii Europejskiej.
We are pleased to announce that we ship orders to the member countries of the European Union.
Country | Kraj |
![]() |
Austria |
![]() |
Belgia |
![]() |
Bułgaria |
![]() |
Chorwacja |
![]() |
Czechy |
![]() |
Dania |
![]() |
Estonia |
![]() |
Finlandia |
![]() |
Francja |
![]() |
Holandia |
![]() |
Irlandia |
![]() |
Litwa |
![]() |
Luksemburg |
![]() |
Łotwa |
![]() |
Niemcy |
![]() |
Romunia |
![]() |
Słowacja |
![]() |
Słowenia |
![]() |
Szwecja |
![]() |
Węgry |
![]() |
Włochy |
Warunki i czas realizacji zamówień / Terms and shipping time
- Czas dostawy zależy od rodzaju zamówienia i docelowego kraju. Shipping time depends on the type of order and the destination country.
- Koszt wysyłki wyliczany indywidualnie na podstawie wagi, wymiarów oraz adresu dostawy. Shipping cost calculated individually based on weight, dimensions and delivery address.
- Informacje o kosztach przesyłek gabarytowych wysyłamy mailowo w ciągu 48 godzin. We send information about the cost of oversize shipments by email within 48 hours.
Dodatkowe informacje / Additional information
- Wszystkie zamówienia są starannie pakowane, aby zapewnić bezpieczeństwo w transporcie. All orders are carefully packed to ensure safety during transport.
- Oferujemy śledzenie przesyłek na każdym etapie dostawy. We provide tracking for shipments at every stage of delivery.
W przypadku pytań lub indywidualnej wyceny zapraszamy do kontaktu pod adresem: biuro@sadowniczy.pl
For inquiries or an individual quote, please contact us at: biuro@sadowniczy.pl
Regulations of the European Union
Due to the regulations of the European Union, we regret to inform you that we are unable to send plants of the following species:
- Chaenomeles spp. - Flowering quince
- Crataegus spp. - Hawthorn
- Cydonia spp. - Quince
- Malus spp. - Apple tree
- Mespilus spp. - Common medlar
- Pyrus spp. - Pear tree
- Sorbus spp. - Rowan
- Melanchier spp. - Shadbush
to the following countries:
- Estonia
- Spain
- France
- Italy
- Latvia
- Finland
- Ireland
- Lithuania
- Slovenia
- Slovakia
Moreover, we do not send potatoes, fertilizers, or plant protection products, such as Typhlodromus pyri (predatory mite), abroad from Poland at all.